Met omnichannel communicatie platform Trengo bent u in staat te communiceren met al uw klanten via hun favoriete kanaal. Door vervolgens via een Trengo-koppeling uw webshop en Trengo met elkaar te verbinden, weet u precies wat er speelt in de verschillende fasen van een salestraject. Dat is cruciaal om met uw klantcommunicatie in te spelen op wat uw klanten nodig hebben.
Over Trengo
Trengo is een klantenservice communicatietool die de communicatiekanalen die klanten het liefst gebruiken, in één overzicht bij elkaar brengt. Denk aan Whatsapp, Instagram, live chat, sms, email et cetera. Communicatie via deze verschillende kanalen kan persoonlijk maar ook geautomatiseerd. Dankzij het overzicht op alle realtime klantcommunicatielijntjes, kunt u op elk moment de juiste actie ondernemen.
Waarom een Trengo-koppeling?
Wanneer u via een Trengo-koppeling het omnichannel communicatie platform en uw webshop met elkaar integreert, wordt de klantcommunicatie direct gelinkt aan de aanwezige klantinformatie in de backend van uw webshop. Zo heeft u alles bij de hand om met uw klantcommunicatie het verschil te maken.
Maatwerk Trengo-koppeling
RV Websolutions biedt een lean maatwerk Trengo-koppeling. Dit houdt in dat de koppeling of API is ontwikkeld voor 1 taak: geautomatiseerde communicatie tussen uw webshop en Trengo. Dankzij uitsluitend functionele code gaat het dataverkeer tussen uw webshop en Trengo sneller en is de koppeling zeer betrouwbaar.
Beter vindbaar, meer omzet
Als full-service zijn wij al meer dan 10 jaar succesvol met lean maatwerk webshops in een eigen closed source CMS. Dat maakt onze webshops sneller, veiliger en beter vindbaar. Gecombineerd met de Trengo-koppeling, weten mensen uw webshop niet alleen beter te vinden, u kunt met excellente klantenservice deze nieuwe klanten nog beter aan u binden. Dat kan niet anders dan tot meer omzet leiden.
Check ook onze koppelingen voor betaalsystemen, bedrijfssoftware, marketplaces en talloze andere slimme online functies.